مقالات پزشکی

فروش عمده تجهیزات پزشکی

فروش عمده تجهیزات پزشکی

فروش عمده تجهیزات پزشکی به دلیل حساسیتی که این شغل دارد، نیاز کمی به تخصص و توان فنی دارد. بنابراین بهتر است فردی که قصد فروش محصولات و تجهیزات پزشکی را به طور عمده دارد در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشد. به همین دلیل قصد داریم تا در این مقاله به این موضوع پرداخته و انواع تجهیزات و لوازم که مورد نیاز پزشکان و تخصص های خاص آنها است را به شما معرفی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

پخش و فروش عمده تجهیزات پزشکی

پخش و فروش عمده تجهیزات پزشکی

پخش و فروش عمده تجهیزات پزشکی

به دلیل گسترش و رشد روز افزون واردات و کالاهای پزشکی و توزیع این ابزار در مراکز درمانی، شاید شناخت و توزیع آنها به طور مستقیم و غیر مستقیم کمی مشکل باشد.  بنابراین شناخت جزئی از این ابزار و نحوه کاربرد آنها می تواند، تا حدودی زیادی به فروش عمده این تجهیزات کمک کند.

همچنین ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم از مسائل مهمی است که باعث می شود تا مراکز عمده پخش و فروش این تجهیزات نسبت به این موضوع جدای از کسب و کار در ارائه خدمات خود دسترسی اسان و سریع و نیز اصالت و کیفیت کالا را نیز در نظر بگیرند.

می توان گفت به طور کلی فروش تجهیزات پزشکی و درمانی به سه بخش مهم پخش و فروش عمده تجهیزات تخصصی پزشکی، پخش  و فروش عمده تجهیزات پزشکی خانگی و پخش و فروش عمده لوازم مصرفی پزشکی دسته بندی می شوند.

لیست تجهیزات پزشکی عبارتند از لوازم معاینه، و تشخیص، سونو و اکو کاردیوگرافی، دستگاه های تنفسی و ریوی، الکتروشوک و نوارقلب، فشار سنج، دستگاه تست قند خون، مدل های اناتومی و مولاژ، عصا و واکر و ویلچر و سایر ملزومات امداد و کمک های اولیه جزو این محصولات قرار می گیرند.

همچنین کالاهای پزشکی چون جوراب واریس و آمبولی و ارتوپدی و فیزیوتراپی، بالشت و تشک پزشکی، گن و البسه های پزشکی، انواع ارتز و پروتز، اتوکلاو و آون فور، سنجش گره ای آزامایشگاهی، تخت و برانکاد و ترالی، بخورهای سرد و گرم، ماساژور و ریلکسیشن، شیشه آلات آزمایشگاهی،  لوازم سالنی و زیبایی، ساکشن های برقی و غیره از ابزار و ملزومات در سایر تخصص های پزشکی می باشد.

پخش و فروش عمده تجهیزات تخصصی پزشکی

پخش و فروش عمده تجهیزات تخصصی پزشکی

پخش و فروش عمده تجهیزات تخصصی پزشکی

در این بخش تمامی کالاهای تخصصی ویژه کادرهای درمانی و پزشکی عرضه و توزیع می شود. این بخش بهترین تجهیزات تخصصی پزشکی را در اختیار همکاران پزشک و متخصص خود قرار می دهد. کالاهایی که از اصالت کالا و نیز کیفیت عالی برخودار هستند.

توزیع کالا و ملزومات پزشکی با توجه به نیاز هر کادر درمانی در دسته های مختلف صورت می گیرد. این بخش ها قسمت عمده و بزرگی از نیاز کادرهای درمانی، کلینیک ها و آزمایشگاه ها را تامین و در بر می گیرد. برای شناخت بهتر می توان انها را در بخش ها و دسته های فرعی تر تقسیم بندی نمود.

به این صورت که پخش و فروش عمده تجهیزات تخصصی پزشکی  شامل دسته های زیر می شود، که درهر یک از بخش های درمانی توزیع می شود.

  • فروش کالاهای مصرفی پزشکی ( توضیحاتی  در ادامه آمده است )
  • فروش تجهیزات لابرآتواری و آزمایشگاهی
  • فروش ملزومات فیزیوتراپی/ تکنولوژی ارتوپدیک
  • فروش تجهیزات الکتروپزشکی
  • فروش تجهیزات دندان پزشکی
  • فروش تجهیزات پزشکی و تکنولوژی پزشکی

بنباراین برای خرید و فروش عمده محصولات و تجهیزات پزشکی تخصصی با توجه به دسته بندی هر یک از ابزار و تجهیزات می توانید نسبت به تهیه کالاهای مورد نیاز خود اقدام نمایید.

پخش و فروش عمده تجهیزات پزشکی خانگی

پخش و فروش عمده تجهیزات پزشکی خانگی

پخش و فروش عمده تجهیزات پزشکی خانگی

این بخش مربوط به داروخانه ها وکلینیک ها و کادرهای درمانی برای  تهیه تجهیزات پزشکی در منزل می باشد. بنابراین همکاران داروخانه و یا کادرهای درمانی و درمانی هم در بخش خصوصی و کلینیک ها و نیز در منزل می توانند برای تهیه تجهیزات خود در این بخش اقدام نمایند.

این بخش هم چون تجهیزات تخصصی پزشکی دارای انواع کالاهای مورد نیاز برای پزشکان و بهیاران و دکترهای مخصوص داروخانه ها و فیزیوتراپ ها در کادرهای درمانی و نیز منزل می باشد.

انواع  بالش و تشک طبی، لوازم ارتوپدی، و توان بخشی ( شامل ویلچر، واکر، جوراب های واریس، ماساژورها، زانو بند، شکم بند، قوزبند، کتف بند، و کمربندهای طبی )، دستگاه های کنترل کننده، باشگاه های تناسب اندام و غیره جزو این دسته از کالاها و تجهیزات هستند.

همچنین مسواک برقی، دستگاه اکسیژن ساز، سی پپ و بای پپ، تخحت بیمار، ماسک اکسیژن، نبولایزر،  مانیتورینگ، دستگاه بخور، امبوبگ، دستگاه ساکشن خانگی، توالت فرنگی متحرک، تشک های برقی مواج و سایر ملزومات پزشکی خانگی نیز در این دسته قرار می گیرند.

قیمت خرید تجهیزات پزشکی خانگی با توجه به کیفیت آنها متغیر هستند. کالاهایی که اغلب با قیمت پایین در بازار توزیع می شوند، از کیفیت نسبتا پایینی برخودار هستند، که در این مورد باید پخش های عمده فروش تجهیزات پزشکی برای ارائه خدمات و محصولات مرغوب دقت لازم را برای ارتقا سلامت و بهبود جامعه به عمل آورند.

پخش و فروش عمده لوازم مصرفی پزشکی

پخش و فروش عمده لوازم مصرفی پزشکی

پخش و فروش عمده لوازم مصرفی پزشکی

یکی از پرمتقاضی ترین بخش های فروش کالاهای پزشکی، لوزام مصرفی پزشکی می باشد. این بخش به دلیل تولید و مصرف زیاد در کادرهای درمانی و همچنین تجهیزات پزشکی خانگی جزو پرفروش ترین محصولات و کالاهای پزشکی محسوب می شود.

کلاهای پزشکی مصرفی شامل سرنگ، آنژویکت، سوند، سوزن، کاندوم، لباس بیمار، روتختی و غیره می باشد که در بخش های تولید و پخش های عمده تجهیزات و ملزومات پزشکی به طور گسترده در سرتاسر کشور ساخته و توزیع می شود.

لازم به ذکر است که این محصولات نیز باید از کیفیت لازم برای توزیع و تهیه برخودار باشند، تا به طور عمده توزیع شده و بدون نگرانی از آلودگی و کیفیت نامرغوب بتوان از آنها درموارد مصرفی و یکبار مصرف استفاده نمود.

نحوه خرید لوازم مصرفی و تجهیزات پزشکی

برای خرید مطئمن و ایمن فروشگاه بیوتی سنتر که محصولات و کالاهای پزشکی را با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رسانند.

این فروشگاه ها دارای مجوز فعالیت و تضمین کیفیت اصالت کالا هستند، که به طور عمده اقدام به پخش و فروش محصولات و تجهیزات پزشکی در سرتاسر کشور می نمایند. همچنین سایت ها و فروشگاه های آنلاین که دارای نماد الکترونیک و به نام در زمینه فروش عمده تجهیزات پزشکی وجود دارند، که محصولات و کالاهای پزشکی را به قید ضمانت و دارای گواهینامه اصالت کالا به مشتریان خود عرضه می کنند.

1 نظر در “فروش عمده تجهیزات پزشکی

  1. زهرا گفت:

    سلام
    قیمت هاتون از بازار پایین تره؟
    لوارم مصرفی هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *