مقالات پزشکی

اسکراب پزشکی طرح دار

اسکراب پزشکی طرح دار

شاید لغت اسکراب را شنیده باشید اما این بار منظور از اسکراب پزشکی طرح دار همان لباس بیمارستانی کادر درمان یا روپوش‌های اتاق جراحی است. درگذشته‌های دور پزشکان از هیچ نوع یونیفرمی به هنگام درمان بیماران استفاده نمی‌کردند تا این‌که کم‌کم پوشیدن روپوشی سفید برای آنان امری عادی شد. جالب است بدانید در زمان‌های قدیم پزشکان به هنگام جراحی از پیش‌بندی روی روپوش خود استفاده می‌کردند تا در حین جراحی، روپوششان توسط خون لکه‌دار نشود. هم‌اکنون می‌توان انواع متفاوت از جنس‌های متنوع یونیفرم اتاق عمل و بیمارستانی را مشاهده کرد که اسکراب پزشکی طرح‌دار یک نمونه از آن‌ها می‌باشد.

اسکراب پزشکی طرح دارچیست؟

اسکراب پزشکی طرح‌دار چیست؟

اسکراب پزشکی طرح دار چیست؟

اسکراب پزشکی طرح دار به‌صورت بلوز و شلوار و یا تونیک و شلوار؛ توسط کادر پرسنل بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها استفاده می‌شود. انواع طرح‌دار این دسته از یونیفرم‌های بیمارستانی تولید شده در بازار به دلیل کیفیت بالای مواد استفاده شده در آن‌ها؛ پزشک احساس راحتی کرده و علاوه‌برآن، رنگ‌ها و طرح‌های به‌کاررفته درون آن‌ها سبب القای آرامش بیشتر به بیمار خواهد شد. اسکراب‌های پزشکی به دو صورت زنانه و مردانه تولید شده در اختیار کادر درمان قرار می‌گیرد.

علاوه بر فضای پرتنش بیمارستان‌ها؛ دیدن روپوش سفید پزشکان و کادر درمان برای بسیاری افراد استرس‌آور است. به همین دلیل، کارشناسان این حوزه همواره به دنبال یافتن راهکاری مناسب برای ازبین‌بردن هرگونه تنش و نگرانی از بیماران هستند. یک راه‌حل مناسب استفاده از همین اسکراب‌های طرح‌دار زیبا بر تن پرسنل بیمارستان است. این اسکراب‌ها نه‌تنها سبب آرامش خاطر در افراد به‌خصوص کودکان می‌شود بلکه توجه به نکات مهمی همچون استریل بودن فضای این محیط‌ها با استفاده از این یونیفرم ها رعایت می‌گردد.

نقش اسکراب پزشکی طرح دار در کاهش استرس بیمار

نقش اسکراب پزشکی طرح‌دار در کاهش استرس بیمار

نقش اسکراب پزشکی طرح دار در کاهش استرس بیمار

مطالعات و پژوهش‌های مختلف صورت‌گرفته روی طرح و رنگ اسکراب پزشکی کادر درمان همواره بیانگر اهمیت این موضوع در کاهش استرس بیماران بوده است. رنگ‌های ملایم نظیر رنگ آبی و سبز و صورتی کم‌رنگ، به‌عنوان رنگ‌های آرامش‌بخش شناخته می‌شوند. حال تصور کنید این رنگ‌ها در تلاقی با طرح‌های زیبا بر تن کادر و پرسنل درمان چقدر می‌تواند از اضطراب بیماران به‌خصوص کودکان بکاهد.

نکته جالب‌توجه این است که حتی کادر درمان هم بعد از پوشیدن این اسکراب‌های پزشکی احساس بهتری داشته و خیلی راحت‌تر می‌توانند با بیماران خود ارتباط برقرار کنند؛ بنابراین نمی‌توان نقش این یونیفرم‌های زیبا و با طرح‌های رنگارنگ را در افزایش روحیه بیماران و انرژی بیشتر کادر درمان نادیده گرفت.

اسکراب پزشکی طرح دار برای مطب کودکان

اسکراب پزشکی طرح‌دار برای مطب کودکان

اسکراب پزشکی طرح دار برای مطب کودکان

معمولاً یک کودک از همان ابتدای ورود خود به مطب دکتر دچار اضطراب و نگرانی می‌شود. در اینجا به‌جرئت می‌توان گفت چنانچه محیط این مکان‌ها برای کودکان جذاب باشد و از تصاویر موردعلاقه آن‌ها در این فضاها استفاده بشود؛ کودکان کمتر نگران خواهند بود و حتی مجذوب این تصاویر می‌شوند. اسکراب پزشکی طرح دار برای مطب کودکان، یکی از مهم‌ترین راهکارها برای ایجاد ارتباط راحت‌تر پزشک با کودک و دور کردن نگرانی از او است.

رنگ‌های زیبا با طرح‌های جذاب روپوش‌های پزشکی به‌راحتی حواس کودک را حین معاینه او پرت کرده و چشم کودک را از سوی پزشک به سمت طرح و نقش اسکراب پزشکی خواهد برد. شاید مهم‌ترین تجهیزات پزشک متخصص کودک تهیه همین اسکراب طرح‌دار برای مطبش است.

قیمت و خرید اسکراب پزشکی طرح دار از سایت بیوتی سنتر

قیمت و خرید اسکراب پزشکی طرح‌دار از سایت بیوتی سنتر

قیمت و خرید اسکراب پزشکی طرح دار از سایت بیوتی سنتر

این روزها استفاده از اسکراب پزشکی طرح دار از سوی کادر درمان بسیار زیاد شده است. جدا از قیمت خرید این تجهیزات مهم درمانی باید به کیفیت آن هم توجه کرد. فروشگاه آنلاین بیوتی سنتر با داشتن طرح‌های متنوع و با کیفیت از اسکراب پزشکی طرح دار می‌تواند در زمینه خرید لباس پزشکی کمک شایانی کند. شما عزیزان می‌توانید پس از مشاهده طرح‌های متنوع اسکراب پزشکی از سایت بیوتی سنتر اقدام به سفارش و خرید با قیمت مناسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *