مقالات پزشکی

اندازه گیری اکسیژن خون بدون دستگاه

اندازه گیری اکسیژن خون بدون دستگاه

برای اینکه بتوانید بدون دستگاه، اکسیژن خون خود را اندازه گیری کنید علاوه بر روش های پزشکی شما می توانید از برنامه های پزشکی در خانه نیز استفاده نمایید. با استفاده از این برنامه ها می توانید علاوه بر اکسیژن خون، ضربان قلب، بینایی، شنوایی و غیره را اندازه گیری نمایید. برنامه ای که به اندازگیری اکسیژن خون بدون دستگاه می پردازد دارای چند زیر شاخه ی درون برنامه ای نیز هست که امکان سنجش و اندازه گیری خون و تمام موارد را انجام می دهد. برای نمونه می توان با نصب این برنامه ها میزان اکسیژن خون خود را به میزان خطای دو یا کمتر اندازه گیری نمایید. یکی از ویژگی هایی که ساعت های هوشمند دارند اندازه گیری اکسیژن خون بدون دستگاه می باشد، شما با استفاده از این ساعت های مچی الکترونیکی و لمسی به راحتی اکسیژن خون خود را اندازه گیری نمایید که با اندازه گیری توسط این ساعت های هوشمند وضعیت سلامتی شده یاد آوری می شود. در ادامه این مطلب از سایت بیوتی سنتر نحوه اندازه گیری با ساعت هوشمند و همچنین دیگر برنامه هایی که می توانیم به اندازه گیری اکسیژن خون بدون دستگاه را انجام داد بپردازیم.

نحوه اندازه گیری اکسیژن خون با ساعت هوشمند و گوشی سامسونگ

ساعت های هوشمندی که به تازگی طراحی شده است این قابلیت را دارند که به اندازه گیری اکسیژن خون بدون دستگاه بپردازند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تنها نمی توانیم به برنامه های ساعت های هوشمند اطمینان کنیم و بعد از اندازه گیری با این وسایل هوشمند، در صورت وجود مشکل باید به پزشک مراجعه کنیم تا بادستگاه های پزشکی اکسیژن خون ما را اندازه گیری نماید. برای اندازه گیری اکسیژن خونتان ابتدا باید متوجه شوید که ساعت هوشمند شما به روزرسانی شده است یا خیر سپس وارد قسمت Samsung health شوید و روی گزینه اکسیژن خون ضربه بزنید و بعد از آن بر روی گزینه اندازه گیری ضربه بزنید و بعد از انجام این کار دست خود را به نزدیکی قلب قرار دهید تا این ساعت هوشمند اکسیژن خون شما را به آسانی اندازه گیری نمایید. بهتر است بدانید علاوه بر ساعت های هوشمند، گوشی های سامسونگ نیز قابلیت اندازه گیری اکسیژن خون را دارند و مجهز به یک سنسور spo2 هستند که با استفاده از برنامه Samsung health از اشعه های نوری میان پوست و رگ شما، اکسیژن خون شمارا اندازه گیری می نمایند. برای اندازه گیری اکسیژن خون بدون دستگاه و با استفاده از گوشی های سامسونگ باید وارد برنامه Samsung health شوید و بعد از آن گزینه اندازه گیری را انتخاب کنید و در مرحله سوم انگشت اشاره خود را بر روی سنسور spo2 قرار دهید تا اکسیژن خون شما اندازه گیری شود.

اندازه گیری میزان اکسیژن خون با استفاده از برنامه های تلفن همراه

یکی از برنامه های پرطرفدار برای اندازه گیری اکسیژن خون icare می باشد که بعنوان یک برنامه پزشکی به راحتی می تواند میزان اکسیژن خون شمارا اندازه گیری نماید و اطلاعات دقیقی به شما ارائه دهد. علاوه بر این، این برنامه دارای زیرشاخه های درون برنامه ای نیز می باشد که این امکان را فراهم می کند تا سنجش سلامت خود را درتمام برنامه ها انجام دهید. برای مثال می توانید میزان اکسیژن خون خود را بدون دستگاه اندازه گیری نماید و میزان خطای این برنامه نیز کمتر از دو می باشد. علاوه بر اندازه گیری میزان اکسیژن خون می توانید سلامتی شش های خود را به درستی بسنجید و در صورت وجود مشکل به پزشک مراجعه نمایید. برای اندزه گیری میزان سلامت شش ها باید در میکروفون گوشی خود فوت کنید تا فن بچرخد و بعد وضعیت سلامت شما مشخص می شود. برای استفاده از برنامه و اندازه گیری مقدار اکسیژن خون خود تنها نیاز به یک گوشی همراه و نصب این برنامه است و سپس با نصب این برنامه می توانید به راحتی میزان اکسیژن خون، شنوایی، سلامتی شش ها و غیره را بررسی کنید و بسنجید. این برنامه اولین و پرکاربرد ترین آپ مخصوص گوشی های اندرویدی در جهان است که بعنوان یک پک کاربردی پزشکی در جهان شناخته می شود و می تواند تمام آنچه که برای اندازه گیری اکسیژن خون بدون دستگاه های پزشکی را نیاز دارید انجام دهد و به صورت رایگان برای تمام افراد فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *