مقالات پزشکی

لیست لوازم گریم عروس؛ وسایل مورد نیاز گریم عروس

لیست لوازم گریم عروس؛ وسایل مورد نیاز گریم عروس

آرایش و گریم بخش مهمی از آماده سازی عروسی همه را تشکیل می‌دهد. از انتخاب آرایش‌های مختلف و انتخاب یک آرایشگر گرفته تا انتخاب وسایل مورد نیاز برای گریم عروس همگی مهم هستند. بنابراین شناختن وسایل مورد نیاز برای گریم عروس برای افرادی که قصد انجام این کار را دارند و یا در زمینه میکاپ فعالیت می‌کنند ضروری است. در همین راستا می‌خواهیم در ادامه به معرفی و توضیح لوازم گریم عروس بپردازیم و کاربرد هر کدام از آن‌ها را برای شما توضیح دهیم.

برای گریم عروس به چه وسایلی نیاز است؟

به طور کلی وسایلی که میکاپ آرتیست‌ ها برای گریم عروس استفاده می‌کنند شامل موارد زیر هستند:

بیوتی بلندر

این ابزار در سراسر جهان توسط  میکاپ آرتیست‌ ها و به طور مشابه استفاده می‌شود و البته استفاده از آن نیز بسیار آسان است. این وسیله اولین ابزار مورد نیاز برای گریم عروس است. این اسفنج قطره‌ای شکل کرم پودر را جذب نمی‌کند، در عوض آن‌ها را کاملا با هم ترکیب می‌کند. برای استفاده از آن می‌توانید از تکنیک جهشی استفاده کنید تا فونداسیون را به طور یکنواخت روی پوست صورت بمالید. با پوشاندن تمام لکه‌های روی پوست، یک پایه صاف ایجاد می‌شود. بیوتی بلندرها جایگزین بهتری برای برس‌های آرایشی هستند.

برس زاویه دار

یکی دیگر از لوازم گریم عروس برس زاویه دار است. برس زاویه دار برای کانتور کردن صورت مفید است. همیشه مهم است که برای مشخص کردن فرم صورت، از کانتور استفاده کنید.این برس‌ها  استخوان گونه، گوش و خط فک را کانتور می‌کنند و به صورت شما ساختار ظریفی می‌دهند حتی می‌توان با استفاده از این برس رژگونه نیز زد.

برس سایه چشم

برس سایه چشم

برس سایه چشم، برس اساسی است که برای استفاده از سایه چشم به آن نیاز دارید. در واقع، این برس کلید اصلی برای داشتن یک لایه رنگ مات و یکنواخت بر روی پلک‌های شما است. این برس‌ها معمولاً صاف، در نوک گرد و متراکم هستند، بنابراین می‌توانند پودر سایه چشم را جمع کنند و رنگدانه‌ های روی پلک‌ها را جمع کنند. برای استفاده از آن می‌توانید سر برس را روی سایه چشم آغشته کنید و با ضربه زدن به برس سایه اضافی را از بین ببرید سپس سایه را روی پلک‌های خود بکشید و به آرامی سایه را روی پلک‌ها بکشید، از گوشه داخلی به سمت بیرون شروع کنید، تا زمانی که با یک درجه بندی خوب مخلوط شوند. برس سایه چشم، پودر را با هم ترکیب می‌کند تا ظاهری شفاف و پراکنده داشته باشد. به طور کلی این برس‌ها به شکل مخروطی هستند و با موهای نرم و کرکی خود بهتر شناخته می‌شوند

حتما مشاهده کنید : بهترین لوازم  گریم و آرایشی عروس  از سایت بیوتی سنتر تهیه کنید. 

شانه ابرو

در هنگام گریم عروس، هرگز نباید ابروها نادیده گرفته شوند. اگر دیدید موهای ابرو مشخص نیست، می‌توانید به راحتی آن‌ها را با موچین بچینید. اما قبل از آن، باید ابرو را شانه کنید تا ببینید کدام ابروها را باید بردارید. پس از آن می‌توانید ابروها را خط زده و با ژل ابرو حالت دهید. برای استفاده از برس ابرو می‌توانید محصول مورد نظر برای ابرو را با استفاده از موهای مورب مانند برس بردارید و نواحی پراکنده بین موهای ابرو را پر کنید.

فر کننده مژه

فر کننده مژه یکی دیگر از لوازم گریم عروس است که باعث می‌شود مژه‌ها رو به بالا بروند و چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند. شما می‌توانید هر برند فر کننده مژه را از بازار بر اساس ترجیح خود انتخاب کنید که بتواند مژه‌های شما را کاملا مشخص کند. پس از اینکه از فر کننده مژه استفاده می‌شود می‌توان از ریمل استفاده کرد.

برس پودری بزرگ

برس پودری بزرگ

چه به پودرهای شل یا فشرده اختصاص داده باشید، این موهای بلند، متراکم و کرکی محصول را به طور یکنواخت روی صورت شما پخش می کند. اغلب آن را با پودر سفت کننده ترکیب می کنند، جایی که به این منظور است که به آرامی فونداسیون یا کانسیلر شما را برای ماندگاری آن در طول روز «تنظیم» می کند. این برس خاص همچنین پرمصرف ترین ابزار آرایشی است، بنابراین اگر این کار را نکرده اید، آن را در لیست خرید خود قرار دهید.

برس رژگونه

این برس بلند و کرکی پر از پرز را می‌توان برای اعمال رژگونه استفاده کرد. این برس معمولاً به شکل‌های گنبدی هستند، اما ما برس زاویه‌دار را مخصوصاً در شکل دادن به استخوان‌های گونه و مشخص کردن ساختار صورت با سایه‌زنی نیز توصیه می‌کنیم. موهای نرم  این برس‌ها باعث ایجاد یک تراز ظریف می‌شود، در حالی که قلم موی متراکم، رنگ قوی‌تری را ارائه می‌دهد.

برس مدادی شکل برای سایه چشم

در حالی که سایر برس های سایه چشم خیلی بزرگ یا خیلی کرکی هستند، یک برس مدادی به شما کنترل بیشتری در استفاده از سایه چشم روی نواحی کوچک (یعنی گوشه‌های داخلی چشم، خطوط مژه و…) می‌دهد. این برس را می‌توان به راحتی با موهای کوتاه، متراکم و نوک تیز آن تشخیص داد. برای استفاده از آن می‌توانید پودر سایه چشم را بردارید و آن را در گوشه‌های داخلی و یا بیرونی چشم بمالید تا ظاهری دقیق داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید از آن برای دودی کردن سایه چشم خود از زیر مژه‌های پایین استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *