مقالات پزشکی

خرید اره گچ بری

بهترین راهنمای خرید با اره گچ بری

اره گچ بری از جمله ابزارهای مورد نیازی است که در صنایع مختلف بسیار کاربرد دارد. خوب است بدانید که کاربرد اصلی اره گچ بری، همانطور که از اسمش مشخص است؛ جهت برش و طراحی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای دادن نقش و نگار به گچ های ساختمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این ابزار بر روی سقف، دیوار، ستون های خانه، اپن آشپزخانه و … بسیار کاربرد دارد. لازم به ذکر است که از اره گچ بری در صنعت و تجهیزات پزشکی، صنعت چوب و سرامیک نیز استفاده می شود. بنابراین این ابزار مختص به خانه و ساختمان نیست.

در ادامه این مطلب به سراغ انواع مختلف اره های گچ بری، بهترین و معروف ترین اره های گچ بری مانند، اره گچ بری فاین، اره های گچ بری هبو و غیره رفته ایم. با ما همراه باشید تا با این ابزار بیشتر آشنا شوید. همچنین اگر قصد خرید اره های گچ بری را دارید تا قبل از خواندن این مقاله دست نگه دارید.

بررسی مکانیزم اره گچ بری برقی

بررسی مکانیزم اره گچ بری برقی

بررسی مکانیزم اره گچ بری برقی

خوب است بدانید که اره های گچ بری به دو نوع کلی اره های گچ بری برقی و اره های گچ بری دستی تقسیم می شوند. جالب است بدانید که امروزه استفاده از اره های گچ بری دستی در صنایع، نسبت به قبل کمرنگ تر شده است. این مدل از اره های گچ بری کم کم رو به منسوخ شدن می باشد. زیرا سرعت کار و ظرافت کار را به مراتب کم می کرد. به همین دلیل ما نیز به سراغ اصل مطلب یعنی بررسی مکانیزم اره گچ بری برقی می رویم. چرا که به دلیل داشتن کاربردش در صنایع مختلف، محبوبیت زیادی را در میان مشتریان پیدا کرده است.

اره های گچ بری برقی یک دستگاه بسیار قدرتمند می باشند. این ابزار برخلاف اره های گچ بری دستی که دیگر منسوخ شده اند؛ توان و قدرت بسیار بالایی را از خود نشان می دهند. در اره گچ بری برقی، تیغه به صورت مستقیم درون آن تعبیه شده است. به همین دلیل کنترل آن را کمی سخت تر کرده است. از این رو فردی که با اره گچ بری کار می کند؛ باید حواسش را جمع و جور کند. تا کنترل آن را از دست ندهد.

همچنین اره های گچ بری دارای یک گیربکس یک تکه و یک موتور پر قدرت می باشند. که این قابلیت باعث شده است که کار برش گچ، طراحی روی گچ و … را در سرعت بالایی انجام دهد. بنابراین سرعت بالای انجام کار و قدرت و توان بالای این ابزار باعث شده است که استفاده از آن روز به روز بیشتر و گسترده تر گردد. زمانی که فرد در هنگام استفاده از این مدل اره احساس راحتی و سرعت عمل بالایی داشته باشد به طور حتم جز اولین انتخاب های وی قرار می گیرد.

بررسی برخی از مزیت های اره گچ بری برقی

بررسی برخی از مزیت های اره گچ بری برقی

بررسی برخی از مزیت های اره گچ بری برقی

خوب است بدانید که یکی از مهمترین مزیت های اره های گچ بری برقی، این است که کاربر می تواند به راحتی و به صورت مداوم و طولانی بدون اینکه نگران گرم شدن اره برقی شود از آن استفاده کند. چرا که در این دستگاه باد بزنی طراحی شده است تا حرارتی حین کار ایجاد نشود. این قابلیت باعث می شود که این ابزار بدون هیچ گونه اختلالی مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که بخواهیم از دیگر مزیت های اره های گچ بری برقی برای شما بگوییم، می توان به این نکته اشاره داشت که در صورت خراب شدن این مدل اره به سادگی قابل تعمیر می باشد. پیچیده نبودن این ابزار یکی دیگر از مزایای آن محسوب می شود. خوب است بدانید که قطعات این مدل اره به آسانی در بازار پیدا می شوند. پس با توجه به این موضوع هزینه تعمیرات و نگهداری آن نیز به مراتب مقرون به صرفه تر می باشد.

بررسی انواع متفاوت اره های گچ بری

بررسی انواع متفاوت اره های گچ بری

بررسی انواع متفاوت اره های گچ بری

اره های گچ بری در مدل های متفاوتی در بازار موجود می باشد. لازم به ذکر است که انواع اره های گچ بری، متناسب با نوع و کاربردی که دارند متفاوت می باشند. به طور مثال از اره گچ بری فاین ، بیشتر در صنعت و تجهیزات پزشکی برای برش گچ دست و یا سایر گچ گیری های بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. خوب است بدانید که این نوع اره برقی گچ بری پزشکی خوانده می شود. این ابزار کار بریدن گچ بر روی بدن بیمار را بسیار ساده تر و کم خطر کرده است. ضمن اینکه در حفظ ایمنی جانی بیمار، هنگام بریدن گچ امری است که 100 درصد تایید شده است. در صورتی که بخواهیم از دیگر انواع اره های گچ بری برای شما نام ببریم می توان به اره های گچ بری ارتوپدی، اره های مخصوص گچ بری بینجو، اره های گچ بری با تیغه فایبرگلاس هندی، اره های گچ بری هبو و … اشاره کنیم. که معروف ترین آن همان اره گچ بری فاین می باشد. که در صنعت پزشکی بسیار کاربرد دارد. یکی از محبوب ترین ابزارها در پزشکی می باشد.

جالب است بدانید که یکی دیگر از معروف ترین اره های گچ بری، اره گچ بری پیش ساخته پلی یورتان می باشد. این اره که در صنعت دکوراسیون جهت ایجاد نقش و نگار و برش های ظریف بر روی گچ های سقف، دیوار، ستون ها، اپن آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان بسیار کاربرد دارد. خوب است بدانید که از این مدل اره گچ بری برای برش انواع ستون و سر ستون، برش بر روی سقف های گچی، قاب بندی دیوارها، اجرای گلویی نور مخفی، اجرای گلویی سقف، گچ بری طرح دار بر روی دیوار هایی که از پیش ساخته شده اند، قرنیز های ساختمان، قاب های پیرامونی در و پنجره، طاقچه ها، گل ها و گنبد های زیبای سقفی، قطعات تزئینی و چراغ دان های دیواری  و … استفاده می شود.

بررسی معروف ترین اره گچ بری یعنی اره گچ بری فاین

لازم به ذکر است که اره گچ بری فاین یکی از معروف ترین اره های گچ بری می باشد. که این مدل اره جز مهم ترین ابزار در بیمارستان ها و درمانگاه و کلینیک های ارتوپدی محسوب می شود. که بسیار هم کاربردی می باشد. این مدل از اره های گچ بری، ساخت کشور آلمان می باشد. و به دلیل اینکه این مدل اره در صنایع مختلفی کاربرد دارد آن را اره چند استعداده، گذاشته اند. که با توجه به کاربردهای فراوانی که دارد قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای نیز دارد. از جمله صنایع مختلفی که از این مدل دستگاه جهت برش هاش ظریف استفاده می شود؛ می توان به صنعت برش کاشی و سرامیک، صنعت برش چوب و … نیز اشاره کرد.

بررسی مکانیزم اره گچ بری فاین

اره گچ بری فاین که بیشتر در تجهیزات پزشکی، کاربرد دارد. دارای یک موتور پر توان می باشد. که این مدل اره با این قدرت و توان موتور می تواند به صورت مداوم کار کند.  بدون اینکه نگران خرابی آن باشید. این اره گچ بری، به گونه ای طراحی و ساخته شده است که تمامی نیرو های وارد شده را بدون کوچک ترین خطایی، به جسم منتقل می کند. جالب است بدانید که ارتعاشات این ابزار حدود 11000 تا 20000 دور بر دقیقه می باشد. و به میزان 250 وات، نیز توان مصرفی دارد. از دیگر ویژگی های اره گچ بری فاین، می توان به قابلیت تنظیم سرعت به صورت الکترونیکی آن نیز اشاره داشت. کم وزن بودن آن نسبت به دیگر اره های گچ بری نیز یکی دیگر از مزیت های این مدل اره می باشد. که کنترل آن را بسیار ساده تر کرده است. همچنین به میزن قابل توجهی از خطای انسانی نیز جلوگیری می کند.

قیمت اره های گچ بری چقدر است؟

قیمت اره های گچ بری چقدر است؟

قیمت اره های گچ بری چقدر است؟

قیمت اره های گپ بری به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر می توان به مدل انتخابی، توان و قدرت برش، نوع برند انتخابی و … اشاره داشت. که شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. از دیگر عوامل موثر می توان به قیمت دلار و میزان تورم بازار نیز اشاره داشت. زیرا برخی از مدل ها از خارج از کشور وارد می شوند که به تبع قیمت ها با نرخ دلار محاسبه می گردد. به یاد داشته باشید که همیشه گران قیمت ترین گزینه صرفا بهترین گزینه نیست. بهتر است قبل از هر چیزی نیازهای خود را از خرید این ابزار مشخص نمایید. سپس اقدام به خریدی مقرون به صرفه کنید.

آخرین سخن درباره انواع مدل های اره های گچ بری
انواع مدل های اره های گچ بری

انواع مدل های اره های گچ بری

اکنون در صورتی که قصد خرید اره گچ بری را دارید؛ و می خواهید در مورد قیمت آن اطلاعاتی کسب کنید؛ با ما از طریق شماره درج شده؛ ارتباط برقرار کنید. برای این کار تنها کافی است با شماره های درج شده بر روی سایت بیوتی سنتر تماس حاصل فرمایید. ما در تلاش بودیم که در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم. اما در صورتی که سوالی دارید که پاسخ آن را دریافت نکرده اید با ما در بخش کامنت ها در میان گذارید. یا با ما تماس بگیرید. تا با دریافت پاسخ خود بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *