مقالات پزشکی

معرفی 10 تا از بهترین گن های بارداری

معرفی 10 تا از بهترین گن های بارداری

ده تا از بهترین گن های بارداری برای خانم های باردار در بازار کدوم ها هستند و چه ویژگی هایی دارند؟ در این مقاله میخواهیم به معرفی ده تا از بهترین های گن بارداری بپردازیم. پس تا آخر با ما همراه باشید.

گن های بارداری به عنوان یک نگه دارنده عمل میکنند و از تاحدود زیادی از بد فرم شدن شکم و احساس درد در آن جلوگیری میکنند. همچنین برای کسانی که درد زیر شکم دارند بسیار مناسب است. بسیاری از افراد نگران هستند که گن های بارداری ممکن است به جنیجن آسیب وارد کند، اما باید بگیم که گن های بارداری مخصوص هستند و باگن های زیبایی و لاغری کاملا فرق دارند. این گن ها از لحاظ پزشکی میشه گفت ممانعتی ندارند. ولی استفاده از گن های لاغری و زیبایی برای دوران حاملگی اصلا توصیه نمیشود. چون ممکن است این گن ها به جنین آسیب هایی وارد کند. همچنین دوران استفاده از گن های بارداری از هفته ١٥ به بعد بارداری توصیه میشود.

نکات مهم در مورد استفاده از گن های بارداری

قبل از این که به معرفی ده تا از بهترین گن های بارداری بپردازیم، ابتدا لازم است یک سری نکات را درمورد چگونگی استفاده از گن های بارداری را یادآور شویم.

  • استفاده از گن بهتر است از هفته ١٥ تا هفته ٢٨ بارداری استفاده شود.
  • با نزدیکتر شدن به زمان زایمان هرگز از گن استفاده نکنید.
  • هنگام خواب از گن استفاده نکنید.
  • از گنی استفاده کنید که زیاد به شکمتون فشار وارد نکند.
  • از گن های لاغری و زیبایی هرگز به جای گن بارداری استفاده نکنید.

مزایا استفاده از گن بارداری

  • جلوگیری از افتادگی رحم و تقویت ناحیه جلوی شکم برای حداکثری راحتی و محافظت از مادر و جنین بدون ایجاد فشار، ناراحتی و جریان آزاد هوا. گن های بارداری با ایجاد حالت صحیح بدن از مشکلاتی مانند گودی کمر که در اثر وزن زیاد رحم در دوران بارداری ایجاد میشود؛ جلوگیری میکنند.
  • جلوگیری از خسته شدن ستون فقرات و کمردرد در دوران بارداری.
  • جلوگیری از شل شدن عضلات شکم بعد از بارداری
  • جلوگیری از درد در نواحی لگن و زیر شکم
  • جلوگیری از ترکهای پوستی دوران بارداری
  • حفظ سلامت و زیبایی اندام شما بعد از بارداری

معرفی ده تا از بهترین گن های دوران بارداری

معرفی ده تا از بهترین گن های دوران بارداری

معرفی ده تا از بهترین گن های دوران بارداری

خوب این جا به معرفی ده تا از بهترین گن های بارداری موجود در بازار میپردازیم. این گن ها از لحاظ پزشکی کاملا معرفی شده و مناسب هستند و برای زنان باردار توصیه میشوند.

گن بارداری فاجات

گن بارداری فاجات

گن بارداری فاجات

گن بارداری فاجات قطعا جز ده تا از بهترین گن های بارداری میباشد، این گن ساخت کشور کلمبیا میباشد و در انواع اندازه و رنگ های متنوع موجود میباشد. جنس این گن از مواد با کیفیت و سازگار با بدن انسان ساخته شده است. جنس آن از الیاف ویول تکس است و در نوع خود بی نظیر است. این گن از دو لایه داخلی و فارجی تشکیل شده است.

لایه داخلی گن های بارداری فاجات از الیاف ویول تکس تشکیل شده است. ویول تکس (viveltex) شامل چهارماده کاسماکل EMI (Cosmacol EMI)، جینکوبیلوبا (Gingko Biloba)، جلبک دریایی (seaweed) و ویتامین E می باشد که در کپسول هایی از جنس بایو پلیمر قرار دارند. این ماده ها در جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها و حساسیت ها جلوگیری میکنند. این مواد حاوی مواد معدنی جهت حفظ رطوبت در سطح پوست و جلوگیری از خشکی پوست هستند . همچنین دفع چربی را در سطح پوست تنظیم می کنند.

لایه بیرونی به نام “پاورنت” که باعث استحکام بیشتر گن فاجات میشود و ساختار هگزاگونال این گن باعث تبادل هوا در دو طرف گن شده و خاصیت تنفسی به گن می دهد و مانع عرق کردن بیش از حد می شود. این ویژگی گن فاجات باعث میشود پوشیدن طولانی مدت آن در طول روز قابل تحمل باشد . گن بارداری فاجات فقط یک گن نیست بلکه ماده ای مغذی برای پوست نیز می باشد.

این گن در دومدل شکم پهلو و شرتی موجود میباشد و رنگ اصلی آن کاراملی است.اگر چه با رنگ های دیگر نیز موجود است. و باتوجه به ویژگی هایی که دارد توسط اغلب متخصصان و

گن بارداری پادار ریلکسان ایتالیا

گن بارداری پادار ریلکسان ایتالیا

پزشکان توصیه میشود.

گن بارداری کوتاه سولیدا

گن بارداری کوتاه سولیدا

گن بارداری کوتاه سولیدا

گن دوران بارداری سولیدا نیز میشه گفت جز ده تا از بهترین گن های دوران بارداری است. این گن باتوجه به شکل قرار گیری مناسب آة در بدن و حالت کشسانی هماهنگ باتغیر شک

م برای فشار وارده به جنین خیلی مناسب میباشد. این گن از موادی ساخته شده است که تا حد امکان از عرق کردن شکم و فشار وارد کرن به آن جلوگیری میکند.

این گن بسیار مناسب زنانی میباشد که به مجبورند به مدت طولانی تری روزمین بنشینند یا دراز بکشند، زیرا این گن به گونه ای ساخته شده است که به افزایش گردش خون در پایین تنه بسیار کمک میکند. و میشود گفت که حالت ماساژوری برای بدن دارد. این گن ساخت کشور ایتالیا است و بسیار مناسب و خوب است.

در کل میشه گن سولیدا را به خاطر ویژگی های خاصی که دارد جز ده تا از بهرتین گن های بارداری دانست. این ویژگی ها عبارت اند از:

  • بسیار راحت و ظریف
  • ایجاد حالت ماساژ برای افزایش گردش خون
  • جلوگیری از احتباس آب در زیر پوست
  • دارای حالت کشسان خاص در قیمت شکم که در طول رشد جنین به شکم فشار نمی آورد
  • چسبان و ظاهری شبیه به پوست دوم
  • قابل استفاده در تمام طول روز

گن دوران بارداری جوراب شلواری سولیدا

گن دوران بارداری جوراب شلواری سولیدا

گن دوران بارداری جوراب شلواری سولیدا

این گن هم از ساخت شرکت سولیدا و کشور ایتالیا است. تما ویژگی های خوب بارداری سولیدایی را که در بالا معرفی کردیم را دارد. تفاوت بارز آن با قبلی در مدل آن است. این مدل به صورتی است که تمام پایین تنه را پوشش میده و قسمت پوششی آن از ران به پایین توری مانند است. به خاطری جنس مواد استفاده شده در آن و حالت ماساژوری خاصی که دارد آدم با ان احساس خیلی راحت و خوبی دارد. این گن برای جلوگیری از ورم و درد در پاها بسیار مناسب است.

برای کسانی که در هنگام بار داری در ناحیه ی پا و ران احساس درد و ناراحتی میکنند بسیار مناسب است. مناسب برای جلوگیری از ورم مچ پا و افزایش گردش خون پاها در دوران بارداری و همچنین مناسب برای جلوگیری از واریس و حالت تار عنکبوتی در رگ های پا از ویژگی های بسیار خوب این گن میباشد.

این گن در انواع سایز موجود میباشد و معمولا به رنگ مشکی در بازار موجود میباشد.

گن بارداری پادار ریلکسان ایتالیا

گن بارداری پادار ریلکسان ایتالیا

گن بارداری پادار ریلکسان ایتالیا

این گن هم ساخت کشور ایتالیا است و دارای مجوزهای رسمی CE اروپا، FDA امریکا و مجوز وزارت بهداشت کشور میباشد.جنس آن از الیاف خالص و صددرصدی است و همین امر باعث جلوگیری از بسیاری از بیماری ها و حساسیت های پوستی مانند خارش و سوزش میشود. به همین دلیل میشه گفت در رده ی ده تا از بهترین گن های بارداری قرار میگیرد. نرمی و لطافت فوق العاده و امکان استفاده برای مادر با تمامی لباس ها در محیط کار ، منزل و میهمانی ها از ویژگی های بارز این گن به حساب می آید.

مدل آن به صورت پادار است و نواحی شکم، پهلو و ران ها را کاملا پوشش میدهد. حالت کشی مانند آن از بروز فشار های وارده جلوگیری میکند. این گن هم به دلیل اعتبار و مجوز هایی که دارد و همچنین کیفیت بی نظیر در ساخت آن توسط بیشتر متخصصان و پزشکان توصیه میشود. به همین دلیل میشه گفت جز ده تا از بهترین گن های بارداری به حسان می آید.

گن بارداری ماد

گن بارداری ماد

گن بارداری ماد

گن بارداری ماد یکی از گن های موجو خوب د در بازار میباشد و میشه گفت جز ده تا از بهترین گن های بارداری موجود در بازار به حساب می آید. این گن از لحاظ راحتی، جنس و تنوع در اندازه جزء مناسب ترین گن ها برای دوران بارداری است. این گن به صورت یکپارچه موجود است وحالت کشی مانند دارد.

گن ساخت کشور ایران است و جنس ماده مورد استفاده در ساخت آن نخ استریج می باشد. معمولا به رنگ های سیاه و سفید موجود است . مدل های آن به دو صورت پادار و شورتی موجود می باشند. کیفیت گن بسیار عالی میباشد و دارای مجوز تولید از وزارت بهداشت است. استفاده از این گن توسط اغلب متخصصان زنان و زیمان توصیه شده و ممانعتی برای استفاده ی آن در دوران بارداری وجود ندارد.

گن بارداری طب و صنعت

گن بارداری طب و صنعت

گن بارداری طب و صنعت

گن بارداری طب و صنعت ساخت کشور ایران است و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت میباشد.

گن بارداری طب و صنعت برای کاهش فشار وارده بر لگن ها ، ستون فقرات و عضلات در دوران بارداری بسیار مفید میباشد. این گن از بخشهایی تشکیل شده است که به طور کامل فشار وارده بر ستون مهره ها، لگن و عضلات شکم را کاهش میدهد. در قسمت پشتی این شکم بند دو تسمه پلاستیکی قرار گرفته که در دو طرف ستون مهره ها قرار میگیرد و همچنین جنس به کار رفته در شکم بند باعث راحتی و لطافت بیشتر آن شده است. ضد حساسیت بودن، قابلیت شست و شو و وزن کم از دیگر ویژگی های خوب این مدل شکم بند بارداری میباشد. به همین دلیل میشه گفت که میتوان آن را در دسته ی ده تا از بهترین گن های بارداری دانست.

گن بارداری ویونا

گن بارداری ویونا

گن بارداری ویونا

گن بارداری ویونا ساخت کشور ایران است و دارای دو مدل یک پارچه و دوتیکه است. این گن دارای مجوز از وزارت بهداشت میباشد و بسیار راحت و مناسب میباشد. جنس آن از الیاف ضد حساسیت است و برای کسانی که در ناحیه شکم در دوران بارداری احساس نارحتی میکنند بسیارجمناسب است.

این وسیله سبب کاهش درد در ناحیه شکم، کمر و پاها می شود. همچنین گن بارداری ویونا با ایجاد نگه دارندگی مناسب به منظور جلوگیری از افتادگی شکم و پارگی لایه های زیرین پوست و عضلات شکم به کار می رود. از ویژگی های این محصول می توان به ایجاد احساس راحتی بیشتر و ظاهری بهتر برای مادران و نیز نرمی، لطافت و قابلیت اختفا آن در زیر لباس اشاره کرد. این گن هم در دسته ده تا از بهترین های گن باردای قرار میگیرد.

گن بارداری پاک سمن

گن بارداری پاک سمن

گن بارداری پاک سمن

گن بارداری پاک سمن نیز ساخت کشور ایران است و یکی از بهترین های تولید داخلی گن بارداری است. این گن دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. این گن رحم را بدون اینکه به آن فشاری وارد نماید از پایین به طرف بالا نگه داشته و نفس کشیدن را راحت می‌نماید و حرکت نوراد را داخل شکم آسان می‌کند.

به دلیل وزن و حجم ناچیزی که دارد مادران باردار با آن احساس خیلی راحتی دارند. از ویژگی های بارز دیگر این محصول ضد حساسیت بودن آن است. در واقع میشه گفت به دلیل الیافی که در ساخت ان به کاربرده شده است خاصیت ضد حساسیتی دارد و مانع از بروز حساسیت های پوستی میشود. این محصول هم در دسته ی ده تا از بهترین گن های بارداری قرار میگیرد.

گن بارداری اپو

گن بارداری اپو

گن بارداری اپو

گن بارداری اپو ساخت کشور تایوان و آمریکا میباشد و دارای تایدیه تحت لیسانس آمریکا است. مواد ساخته شده در آن 50% پلی اورتان، 25% نایلون،25% پنبه است. شکم بند بارداری اپو، به قرار گرفتن صحیح فرم بدن کمک می کند و فشار وارده بر بدن را از طریق اصلاح فرم قرار گرفتن بدن و حرکت آن، کاهش می دهد و با بالا نگهداشتن شکم به کاهش درد کمک می کند.

از ویژگی های دیگر گن باردای اپو میتوان به

  • کمک به حفظ حالت مناسب بدن و کاهش استرس
  • ساخته شده از فوم و روکش سازگار با بدن
  • کمک به تسکین درد با بالا نگهداشتن شکم
  • موارد استفاده: بارداری – درد در ناحیه پایین کمر

میشه گفت این گن هم در دسته ی ده تا از بهتیرین گن ها ی بارداری قرار میگیرد. و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است.

گن بارداری ضد اشعه با الیاف نقره RELAX MATERNITY

گن بارداری ضد اشعه با الیاف نقره RELAX MATERNITY

گن بارداری ضد اشعه با الیاف نقره RELAX MATERNITY

گن RELAX MATERNITY ساخت کشور ایتالا است و میشه گفت یکی از بهترین گن های دوران بارداری خارجی میباشد. الیاف ساخته شد آن 10%الیاف نقره – 69%پلی استر – 10%الاستان استگن بارداری ضد اشعه با الیاف نقره 5150 از محصولات ریلکس ماترنیتی کمپانی جی تی کالزه ی ایتالیا است که مانند بقیه محصولات این شرکت دارای تاییدیه های FDA آمریکا ، CE تجهیزات پزشکی اروپا، ISO 9001 و کیفیت 13485 می باشد که با طراحی و بافت ویژه ، به منظور کمک به زنان باردار برای مواجهه با تغییرات فیزیکی در دوران حاملگی تهیه شده است. 20% الیاف نقره ایکس استاتیک در این مدل گن به دلیل کاربرد الیاف نقره در بافت ، تا 98% از جنین در برابر امواج الکترومغناطیس ، پارازیت های موبایل، ماهواره و رادیو و تلویزیون محافظت کرده، بنابراین از سقط ها و ناهنجاری های جنینی ناشی از این امواج پیشگیری خواهد کرد.

این گن دوران بارداری به دلیل قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری بالا، در طول دوران بارداری متناسب با تغییر سایز مادر به دلیل رشد جنین، تغییر سایز داده؛ بنابراین امکان تهیه تنها یک گن در کل طول دوره بارداری را به مادر می دهد. این گن در نوع خود بی مانند است و به طور یقین میشه گفت در دسته ی ده تا از بهترین گن های بارداری قرار میگیرد.

تا اینجا به معرفی ده تا از بهترین گن های دوران بارداری پرداختیم، امیدواریم که مورد توجه شما کاربران عزیز واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *